Warren Buffett jelenti - Leckék befektetőknek és vállalatvezetőknek Férfiéhség - Etetni bolondulásig Jazz portrék 2 - Az ötvenes évektől az ezredfordulóig Kelemen József: A pénz beszél Gordon Ramsay: Ízek bűvöletében Bíró Péter: Menedzserművészek, művészmenedzserek A piac varázslói 2. T.bálint Kiadó | Közönséges részvények – rendkívüli profitok Jazz portrék 1. A kezdetektől az ötvenes évekig Jesse Livermore: Egy spekuláns feljegyzései Szerelmem, Cupcake! Hali - Kívánj hármat!!! Tésztavarázs A piac varázslói 2. Michel Roux: Tésztavarázs Bíró Lajos: Sok vagyok Az intelligens befektető Gordon Ramsay: Mennyei halételek George Michael - A poplegenda Az intelligens befektető front oldal Neil Perry: Jól enni, jól lenni A létező legbiztosabb befektetés Rachel Allen: A család kedvencei Diane Pearson: Csárdás

INGYENES SZÁLLÍTÁS!

Örömmel értesítjük kedves Vásárlóinkat, hogy 2013. január 1-jétől minden rendelést INGYENESEN SZÁLLÍTUNK ki az ország egész területén!

 

Menedzserművészek, művészmenedzserek

Bíró Péter: Menedzserművészek, művészmenedzserek
Szerző: 
Bíró Péter
ISBN: 
978-963-89024-8-1
Terjedelem: 
276 oldal
Méret: 
165 x 238
Listaár: 3.990 Ft
Engedmény: 
-10%
Ár: 3.590 Ft
Beleolvasok / belehallgatok: 
Értékeld: 
0
No votes yet

MEGJELENT!

"Az üzleti siker ma már nemcsak azon múlik, hogy a cég, vagy a márkája meghatározott helyet foglaljon el a potenciális vevők fejében, hanem ennél többet kell tudni nyújtani, meg kell, hogy érintse az emberek szívét is, sőt a lelkét is. Mitől szeretnek az emberek egy-egy céget, intézményt, illetve egy-egy márkát jobban, mint a másikat? Nos, erre a kérdésre válaszol Bíró Péter könyve azzal, hogy sokak által ismert gazdasági és kulturális vállalkozások belső titkaiba avatja be az olvasót. A könyv minden kíváncsi ember számára érdekes és hasznos olvasmány."

Rekettye Gábor,
egyetemi professzor

"Remek márkák, remek történetek, remek tanulságok, remek szerző! Hasznos könyv arról, hogy miként is működik a branding Magyarországon. Ajánlott olvasmány márkamenedzsereknek, kommunikációs szakembereknek, marketinget tanuló diákoknak, és a rendszerváltozás után időszak tágabb gazdasági, társadalmi, kulturális folyamatai iránt érdeklődőknek."

Dr. Papp-Váry Árpád,
a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) Turisztikai és Gazdasági Karának dékánja,
a "JPÉ marketing – Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel" szerzője.

Postacím 2045, Törökbálint, Dózsa György u. 32
E-mail jgy@t-balint.hu
Telefon 06-20-9364-050
   
   
   
   

Feliratkozás