Bíró Péter: Menedzserművészek, művészmenedzserek Jesse Livermore: Egy spekuláns feljegyzései Diane Pearson: Csárdás Neil Perry: Jól enni, jól lenni Gordon Ramsay: Mennyei halételek Jazz portrék 1. A kezdetektől az ötvenes évekig A piac varázslói 2. T.bálint Kiadó | Közönséges részvények – rendkívüli profitok Kelemen József: A pénz beszél Az intelligens befektető Bíró Lajos: Sok vagyok Hali - Kívánj hármat!!! Michel Roux: Tésztavarázs Warren Buffett jelenti - Leckék befektetőknek és vállalatvezetőknek A piac varázslói 2. Tésztavarázs A létező legbiztosabb befektetés Gordon Ramsay: Ízek bűvöletében Szerelmem, Cupcake! Férfiéhség - Etetni bolondulásig George Michael - A poplegenda Rachel Allen: A család kedvencei Jazz portrék 2 - Az ötvenes évektől az ezredfordulóig

INGYENES SZÁLLÍTÁS!

Örömmel értesítjük kedves Vásárlóinkat, hogy 2013. január 1-jétől minden rendelést INGYENESEN SZÁLLÍTUNK ki az ország egész területén!

 

Marketing nélkül nem megy!

ISBN: 
978-963-06-8085-1
Terjedelem: 
272 oldal
Méret: 
B/5, 166X238 mm
Listaár: 3.490 Ft
Engedmény: 
-10%
Ár: 3.140 Ft
Beleolvasok / belehallgatok: 
CsatolmányMéret
Marketing nélkül nem megy részlet190.95 KB
Értékeld: 
0
No votes yet

Ha Ön udvarolt valaha, házasságban él, felelt az órákon, érettségi vizsgán kellett megfelelnie, beszámolt főnökének, akkor Ön már volt marketinges szituációban. Önnek el kellett adnia egyéniségét, tudását, teljesítményét.

„A marketing nem minden, de minden marketing” - ez nemcsak szakmai meggyőződése, de életszemlélete is a „Marketing nélkül nem megy” c. kötet szerkesztőjének, aki több évtizedes gyakorlati tapasztalat és oktatói múlt alapján egyre kétségbevonhatatlanabbnak tartja ennek igazságát. A Magyar Marketing Szövetség alkotóközössége, amelyben mintegy 15 gyakorlati és elméleti szakember vett részt, a kis-és középvállalkozóknak kínál mindennapi munkájukhoz rendszerezett tudást, szellemes megoldásokat, fortélyokat, azonnal alkalmazható gyakorlati ötleteket. A kötet közérthető nyelven íródott, világos szerkezetben, konzultációs lehetőséget is kínálva a szerzőkkel. A cél az volt, hogy kifejezetten olyanok számára nyújtson segítséget, akik a benne foglaltakat a napi üzleti tevékenységükben alkalmazni szeretnék.

Feliratkozás