Dr. Bíró Péter: Menedzserművészek, művészmenedzserek

"Az üzleti siker ma már nemcsak azon múlik, hogy a cég, vagy a márkája meghatározott helyet foglaljon el a potenciális vevők fejében, hanem ennél többet kell tudni nyújtani, meg kell, hogy érintse az emberek szívét is, sőt a lelkét is. Mitől szeretnek az emberek egy-egy céget, intézményt, illetve egy-egy márkát jobban, mint a másikat? Nos, erre a kérdésre válaszol Bíró Péter könyve azzal, hogy sokak által ismert gazdasági és kulturális vállalkozások belső titkaiba avatja be az olvasót. A könyv minden kíváncsi ember számára érdekes és hasznos olvasmány."

Rekettye Gábor,
egyetemi professzor

"Remek márkák, remek történetek, remek tanulságok, remek szerző! Hasznos könyv arról, hogy miként is működik a branding Magyarországon. Ajánlott olvasmány márkamenedzsereknek, kommunikációs szakembereknek, marketinget tanuló diákoknak, és a rendszerváltozás után időszak tágabb gazdasági, társadalmi, kulturális folyamatai iránt érdeklődőknek."

Dr. Papp-Váry Árpád,
a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) Turisztikai és Gazdasági Karának dékánja,
a "JPÉ marketing - Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel" szerzője.

ISBN: 978-963-8902-48-1

Terjedelem: 276 oldal

Méret: 165 x 238 mm

3.590 Ft 3.990 Ft
Please select variants first

Hangoskönyvben is elérhető


Dr. Bíró Péter - Menedzserművészek - Művészmenedzserek

33 sikertörténet


Hangoskönyv